tendang Parti UMNO sejauh mata memandang....

KORANG MEMANG BEST SEBAB FOLLOW PARIT.COM

05 March 2010

ZAMBRY CUBA BERIKAN SUNTIKAN 'OVERDOSE' KAT UMNO PARIT....

Zambry nak datang ke Parit....yang pastinya bukannya nak jaga rakyat....lebih kepada menunjukkan dia sudah sah MBnye...

Program tu berlansung dua hari...patut le semacam je bangunan lame di Pekan Parit tu ...siap bubuh warna Kuning tu....bodek lebih nampaknya......sayang sultan le katakan....sultan lak manjakan dia.......anak emas sultan le katakan...

Apa yang penting....deme udoh sedap sekarang....Zambry...gi mana pun..kembang semacam je....getik aku nengoknye......Tapi bile aku teringatkan konfrantasi diantara Zaim dan Nasarudin....aku rasa...tade apa yang bestnye UMNO Parit ni....Pemuda dia pun tak leh nak gerak....semua kene tunggu nak ada 'ongkosnya'.....

Zaim bukannya suke ngan kelibat si Nasarudin tu....bimbang dan geram semacam je.....ntah ape dibimbangkan sangat tu..susah nak aku jangkakan...mungkin pasal projek ternak kambing tersilap ternak gajah putih.....

Nasib penggembala yang lain tu....macam takde jaminan....lantok korang le.......aku dah tak campor dah.....

-parit.com-

No comments: