tendang Parti UMNO sejauh mata memandang....

KORANG MEMANG BEST SEBAB FOLLOW PARIT.COM

03 March 2010

SOKONG ISLAM ANDA SELAMAT,SOKONG UMNO CONFIRM SESAT!!!!

Aku keluar dari Keadilan sebab,takde hala tuju....boleh percaya ke ni.....kali ni pemimpin PKR dah tak mampu kawal anak buah sendiri....memang ini yang UMNO bangang mahu berlaku.Yang pasti,UMNO nak  3 rangkaian besar PR ni bertelagah semula,hanya kerana ada MP/Adun kelaur parti...samada nak  jadi bebas ke atau pro BN.

Aku sikit pun tak heran!Aku sikit pun tak terpengaruh dengan taktik bangang macam ni.Kalau betul nak berubah,baik aku join PAS yang lebih Islam dari UMNO dan BN itu...terpulang pada otak-otak korang mentafsirkannya.

Kalau aku sayangkan Islam ni,aku lebih percayakan PAS dari UMNO lahabau,yang jelas tak mau Islam pun,kalau nak pun bukannya sebab beriman,tapi sebab nak berkuasa.Tu pasal.ambik Islam ni sekerat-sekarat...macam Islam ni sekerat-sekarat je.

PAS,lebih kuat bersabar,cukup responsif dan relevan untuk laksanakan mungkin hampir keseluruhan Islam itu sendiri....sekarang tak dapat memerintah je....aku percaya,gerak hati orang yang baik-baik ni,susah nak salah,ye tak.

Walaupun seringkali kene main dan dilabun pihak musuh,PAS istiqamah dalam perjuangan,sikit pun tak berubah dasar perlembagaan parti!!!

Kalau korang nak keluar parti sebab hal tak percaya pemimpin...nampak sangat korang tak de fikrah dan langsung kosong jiwa-jiwa tarbiah sebenar...wasalammm...


-parit.com-

1 comment:

Mohamadazhan.com said...

salam sahabat,

dahsyat sungguh sekarang, UMNo guna segala2nya semata2 tamakkan kuasa pada PRU13, PR perlu bersiap sedia mental dan fizikal.