tendang Parti UMNO sejauh mata memandang....

KORANG MEMANG BEST SEBAB FOLLOW PARIT.COM

06 March 2010

JOM LOMPAT KE PARTI JAHANNAM!!!

Apa pandangan korang tentang adun-adun bongok,yang suke buat kerja bodoh semata-mata hilang kepercayaan kepada hala tuju parti???nampak macam best je perangai camtu...

Bagi aku dan majoriti penyokong PR,kita masih menyokong tindakan melompat ni....tapi dimana alasan kita nak bersetuju isu lompat ni....

Macam ni,aku memang akan bersetuju bila ada orang yang perangai bangang nak berubah jadi baik...semua akan setuju secara ruhaniahnye....tapi..aaaa....ada tapi tu yang best tu....kalau orang baik mula nak jadi bangang ataupun dah bangang terus....yang ni secara lahiriah dan ruhaniah mampusss sape pun tak setuju....

Umpamakan begitu dalam kes adun....kalau adun nak melompat masuk dalam parti yang baik,bagus dan relevan....takkan aku dan korang suke-suke nak halang....yang jadi masalahnye...bile adun yang baik dan telus ni pi lompat ke dalam kelompok bangang!!!..tu aku tak setuju.

Tapi,takkan kelompok UMNO celaka ni nak ngaku depa parti sesat....tu yang jadi susah pada orang yang lemah akal dan otak kecik...UMNO kalau nak ikut Islam...aku gerenti...orang yang pertama tu dah ikut Islam dulu...tapi,sampai la ni...hampeh najib tak berani ikut Islam,kecuali sumpah mentadak hari tu ...ala..masa kes altantuya tu.......lu olang fikir sendili la kawan!!!

-parit.com-

No comments: