tendang Parti UMNO sejauh mata memandang....

KORANG MEMANG BEST SEBAB FOLLOW PARIT.COM

31 January 2010

BUDAK IPOH TIMOR MACAM 'AH DUKA TER UJA'

Aku rasa macam malas je nak komen tentang Himpunan Pemuda Pas Perak,tapi disebabkan ade yang usik Pas kawasan lain tahap bangang(aku bagi sebijik kat budak ipoh timur yang cakap ikut kepala lutut dia).mamat ni dah la mai ramai dengan sebijik bas,lepas tu  sembang macam baguih sangat.Aku ada semalam dok perati gak berapa kerat sangat pemuda dia yang komited nak tahan duduk kat panas terik tu.Cuma bila dalam persembahan 'tomoi budak Gerik' dan Silat Gayong' je yang orang nak dekat,lepas tu,mampus sape pun tak mau dekat.Kecuali last sekali ikrar pemuda yang sekali collect je,tu pun jenuh panggil duduk rapat kat stage.Ade la sekerat dua budak Ipoh Timur tu duduk jaga Kedai...adu...lu memang lembik la mamat....aduh....harap semangat ngan badan je mana leh........kuatkan fikrah dan tarbiah tu dulu....ni komplen macam bagus sangat...Aku belum sampai tahap bangang macam BIT(budak ipoh timur),sanggup berbahasa macam 'ahduka teruja' tu kutuk kaw-kaw pimpinan.Lu apa tau pasal 'long disten'.Kalau harap kereta cabuk proton,berapa lasak sangat.Hang tau proton perdana yang best tu pun tak tahan lasak,pikir la pakai akal sikit,lu macam baru je jadi penyoong Pas....Pimpinan bersebab juga kalau nak gi ceramah yop!aku kenal Bekas KP Pusat tu,yang lain aku tak mau kutuk,ada ilmu kalau tak amal serupa sampan bocor tau ke yop!!???Mamat BIP ni saje je nak menghanginkan jiwa aku yang redup-redup manja ni....Camry Nizar yang separuh nyawa jaga Nizar hari tu ntah apa nasib le.....kene humban ke ???itu je lah aku nak komen....esok-esok lak...ok ....!!!!


Parit.com

No comments: