tendang Parti UMNO sejauh mata memandang....

KORANG MEMANG BEST SEBAB FOLLOW PARIT.COM

12 March 2010

UMNO BAGI LAIN,AKU DAPAT LAIN!!!PR 2 TAHUN DI PULAU PINANG

Hari aku rasa macam nak belanja seseorang makan,sebabnya hati aku terasa tenang dan sanagt sejahtera...sudah lama juga tak macam ni....Rasanya selepas mahkamah mengisytiharkan Zambry sebagai MB hari tu kut...

Kadang-kadang bimbang juga dengan perjuangan rakan PR di P.Pinang dan Selangor...bukannya apa,mereka sangat-sangat diserang oleh si BaNgang(BN),terutama sekali Pertubuhan Kebangsaan Munafiq Bersatu(PEKEMBAR)...nak panggil UMNO pun geli dah....

Berita dari P.Pinang malam tadi sangat mengharukan dan sangat-sangat menggembirakan....iye le...dalam keadaan sekarang...PR di PPinang,masih kuat dan sangat berpengaruh!Inilah dia jalan yang tebaik buat masa ini di P.Pinang...

Di Perak..keadaannya sedikit berbeza....Nizar masih lagi menjadi ikon orang mude....walaupun indeks sedikit menurun,dan moralnya pun menurun.....

...aku paparkan sedikit gambaran berdasarkan foto-foto yang aku colek dari blog member sendiri...jangan marah sahabat...Syiar tu kadang-kadang ikut jalan macam ni...hehehhehhe....nak sedapkan hati sendiri!

nak berita lebih lagi g la kome ke anak sungai derhaka......banyak gambo lagi disana ......

-parit.com-

No comments: