tendang Parti UMNO sejauh mata memandang....

KORANG MEMANG BEST SEBAB FOLLOW PARIT.COM

09 March 2010

AKU DI AWANG-AWANGAN...

Ape ke bendenye.....oh ye....

Sebenarnye,aku ni nak luahkan sedikit ilham murni...tengah malam subuh ni....

al-kisah,blog ni dicipta baru je lagi,jadi isi kandungannya tak le best sangat,ataupun mungkin kurang meneyelesakan korang...

blog ni pun takde rambu ramba sangat....direka sekadar alla kaddar...setakat termampu oleh aku yang tak berapa all the best ni...

cara berbeahasa aku juge kemungkinan kasar dan macam nak marah-marah sayang...tapi jangan risau..bile aku marah,aku tengok muke anak bini aku....langsung aku rasa dahaga dan terus nak pi bukak peti ais(walaupun masa tu takde ais pun)terus meminum minuman....

blog ni,korang boleh klasifikasikan sebagai 'blog miskin tegar'..aku sikit pun tak marah..cume rasa nak sepak pokok pisang je...aku dengan merendah diri,mohon kerjasama dan semangat dari korang untuk merintih(chewah) perjalan berliku dan bersiku ni...semoga ,dengan sedikit ilmu yang tak sampai 20% kecerdikan otak ni,dapat le kiranya korang berpuas hati....kalau tak puas juge,korang lawat jelah blog orang lain...biarkan aku sendiri,melayan kesedihan tak berpenghujung ini......

ok le tu..saje layan sesuci kalbu dikala malam sunyi dan sepi ni...terima kasih atas segala sokongan semua...

-parit.com-

No comments: