tendang Parti UMNO sejauh mata memandang....

KORANG MEMANG BEST SEBAB FOLLOW PARIT.COM

20 May 2010

KITA TENTERA ISLAM VS MEREKA TENTERA DAJJAL!!!





 hancurkan Yahudisme sedunia termasuk di Malaysia



Aku dulu seorang UMNO....aku penyokong kuat Mahathir....aku sokong Sultan seorang yang 'kebal'....aku sokong tanah melayu ini bukan milik cina dan india....juga kadazan...juga...dusun...juga batak....juga...iban......aku sokong apa yang dibuat UMNO untuk 'menyelamatkan Malaysia'....tapi itu semua duluuuu...dulu...kala........

Sekarang aku dah tahu mana benar, dan...siapa penipu bangsat!Siapa yang curi duit orang melayu untuk mengkayakan orang 'melayu'.....aku dah tau siapa yang menyiksa orang melayu untuk menggembirakan 'orang melayu'.....aku dah tau macam mana 'pemimpin melayu' menunjukkan cara 'adilnya' kepada rakyat....macam mana 'melayu' yang kononnya tahu apa yang melayu nak.....

Ini semua cerita bangang dari orang 'melayu',kepada orang melayu....orang 'melayu' inilah juga yang menyiksakan orang melayu negeri lain....tapi sibuk kata perjuangkan bangsa melayu.....orang 'melayu' inilah juga yang sibuk nak tegakkan kononnya  perjuangkan kalimah Allah....tapi orang 'melayu'jugalah yang gile mempermainkan hukum-hakam Islam yang di bawa oleh Rasul S.A.W.Orang 'melayu' jugelah yang suke melihat orang melayu hancur dengan menjadi pengikut setia YAHUDISME...tanpa berbelah bagi.....

Tapi sayang....'orang melayu' inilah juga yang bakal hancur kerana percaya kitab dari 'orang melayu'(sejarahnya) adalah lebih tinggi dari QURAN .....dan kita dari kalangan orang melayu,takkan lagi boleh mengecapi kedamaian. DAJJAL sebenar belum disembah 'orang Melayu'...sehinggakan kembalinya ISA yang dijanjikan....maka masa itulah 'orang melayu' bakal berkubur selamanya.....


NUKILAN Parit.Com

1 comment:

Bushmaster said...

MELAYU YANG KECEWA TAK DAPAT TAHTA... KAHKAH.. sifatnya lebih dari yahudi.