tendang Parti UMNO sejauh mata memandang....

KORANG MEMANG BEST SEBAB FOLLOW PARIT.COM

17 May 2010

AMARAN BERJAGA-JAGA

Ada satu berita buruk untuk Pas Kawasan Parit....mengikut beberapa info,ada kemungkinan 'musang berbulu ayam'...orang ini kedengaran sedang mengumpul data dari pengikutnya....dan juga banyak mempertikaikan kemampuan pimpinan PAS Parit...Aku rasa bertanggungjawab untuk memberi satu amaran berjaga-jaga kepada seluruh kepimpinan PAS Parit yang ada sekarang.....data-data yang aku dapat ini disampaikan oleh beberapa 'orang mata' yang 90% aku boleh percaya!

Gerak saraf yang digerakkan oleh 'Musang Berbulu Ayam' ini,sudah dapat dihidu dua minggu kebelakangan ini,tapi 'orang mata' aku masih mengumpul maklumat...Nasib ko le 'MUSANG'....belum kantoi lagi...baik ko berenti sebelum aku berenti kan ko pulak!

-mereka adalah bahaya kerana sanggup menjadi tali barut UMNO!

1 comment:

yop manjung said...

betui tu.bkn saja kat parit malah benda ni terjadi kat kaw dan negeri.kita masih tak sedar.ckp musang lebih didengo.dema pandai cucuk jarum.takde sape perasan sbb dema pandai berlakon.....amat bahaya yop.jgn biorkan dema bermaharajalela..takbir