tendang Parti UMNO sejauh mata memandang....

KORANG MEMANG BEST SEBAB FOLLOW PARIT.COM

17 April 2010

LAWAN UPCO=LAWAN UMNO

..seorang pendemonstrasi sedang melaksanakan misi menghancurkan APCOUMNO di masjid negeri IPOH.Tiada yang terkorban terkena 'bom' al qassam ini,jangan panik ye...(tiada kaitan dengan PRK Hulu Selangor)



Jangan terlalu konfiden sangat bro!kita bukan nak lawan budak-budak,kita tengah lawan BN ni...Aku teringat masa gi Bagan Pinang,semua member yakinj benor nak menang,tengok kehadhiran petugas dan penyokongnye,mak aih...sebijik macam sekarang ni...sama tapi tak serupa....Bagan Pinang Pas Kini PKR lak.

Aku nasihatkan korang jangan cepat melompat...la ni boleh le gelak dulu...hari keputusan nanti,korang baru tau langit tinggi ke rendah....Takut bila semangat besar,sekali kena hambat terkejut terus layu semangat tu....

Aku suka mentafsirkan suasana berdasarkan teori pro kontra,dan aku tak tinggalkan hidayah Allah...aku suke tafsir macam ni..tapi aku letak tafsran ni guna persen...untuk PRK Kali ni aku tafsirkan kemenangan BN dengan persen 70-30.Korang nak tafsir lain tu,itu hak korang...tapi ingat,kalau betul tafsiran aku,bukan aku yang pandai tafsir,tapi kebetulan sama dengan Taqdir Allah.Allah dah siap susun dah.....cuma dia nak kita buat kerja sikit/banyak...itu je....

Ingat sahabat,kalah dan memang dalam PRK ni adalah dalam urusan Allah,kita orang beriman kena kerja tak kira apa pun.Harap korang boleh faham.

Parit.Com

No comments: