tendang Parti UMNO sejauh mata memandang....

KORANG MEMANG BEST SEBAB FOLLOW PARIT.COM

28 January 2010

NAK BUBARKAN DUN ATAU PR DIBUBORKAN BN....

   Nik Aziz memang best,aku tetap bersama dengan KETUA KERAJAAN ISLAM PAS NI....




Kalau nak ikutkan teori politikal tahap maksima  ni,kita kemungkinan macam akan kalah teruk.PAS lagi teruk,kalah semua kerusi kut.....DAP mungkin tinggal batu nesan,PKR...berkubor le jawabnye.Aku tak berminat melabun kononnya PR boleh memerintah PERAK.Susah nak jangkakan kekalahan menyebelahi KAUM UMNO.Korang sedor tak dengan siapa korang berurusan ni?Tahu ke nama UMNO ni?UNITED MUNAFIQEEN NATION ORGANISATION,bukan baru dalam hal-hal samseng politik ni.

    ALAHAI....setakat PR,kena labun le je....mahkamah pun tak berani dengan UMNO ni,POLIS pun tak berani,TENTERA pun sama,media massa lagi teruk!!!,siap mengampu tahap terbalik dog lagi.Jadi,jangan le kita terlalu berapi-api sangat nakkan kemenangan kalau,aku kata KALAU dun dibubarkan....sebabnye kalau bubar juge,kite ni bakal dibubor kan oleh BN......siap sedia le yek....

   Kalau bubar,korang fikirkan ape yang aku bagitau ni,kalau tak bubar,korang anggap apa yang aku bagitau ni satu 'ilusi je'.....sorry ye kengkawan PR...hidup mesti diteruskan sebagai manusia....jangan emosi sangat...kita kan ke sedara muslim dan satu fikrah .....ISLAM DIDAULATKAN,NEGARA KECAPI KEJAYAAN.....

PARIT.COM

2 comments:

BUJANG SUSAH said...

Sokong 300%.. Allahuakbar...!!!!

BUJANG SUSAH said...

bro.. susah nak tinggalkan komen kat blog lu laa.. banyak kali kena reload.

cuba tgk tutor kat sini.

semoga bermanfaat. wassalam