tendang Parti UMNO sejauh mata memandang....

KORANG MEMANG BEST SEBAB FOLLOW PARIT.COM

29 January 2010

MARANG PERAPU KAPUNDEN PARAM SEKEPER..FUHHHH!!!!


Benarkah apa yang aku dengar ni???relevankah?atau jambankah?betul ke atau telinga aku sudah mula hilang fungsinya?Apa yang aku nak sampaikan ni memang tak best.
   Berita dari malaysiakini,tidak mengejutkan langsung.Selain masih bersikap seperti kebudak-budakkan,UMNO memang suke bermain jongkang-jongkit dengan PAS Kelantan.Wang royalti pun dipanggil 'wang simpati'....PAS kelantan yang bersikap dewasa mana mau sangat bermain dengan UMNO,tak reti nak serius langsung.Dah nak jadi budak-budak ke?baru umur 50-an dah nyanyuk ke?

  Lepas tu ade pulak penjelasan bukan pihak UMNO yang terlibat dalam kes sabotaj gereja dan SURAU...bab surau tu korang kene selidik geng/puak gerak saraf UMNO ni.Last-last nsnti,aku dah tak dengo lagi kes hilang enjin,Teoh Beng Hock,kenaikan harga gula dan apa-apa je lah...
 
   Pasal kes Khalid Samad tu,hal kecik je kalau nak dibandingkan kaum UMNO yang tolak undang-undang ISLAM tapi tetibeeeee je jadi BATMAN mdalam kes kalimah ALLAH....macam bagus je...Hassan Ali,bagi aku tak heran sangat,dia tu Pesuruhjaya PAS Selangor...Pandai-pandai dia le...

PARIT.COM

No comments: