tendang Parti UMNO sejauh mata memandang....

KORANG MEMANG BEST SEBAB FOLLOW PARIT.COM

01 May 2010

NYOKONG UMNO TAPI LACUR AGAMA!!!TU LE KOJE DEME!!!

...inilah wajah pejuang Islam,hidup senang lenang dengan duit kerajaan,ilmu banyak tapi bacul nak tegur pemerintah,sebab terlalu banyak terhutang budi dan jadi penakut,lebih baik al mufta ni resign dan bagi orang yang ada taqwa!!!


Pagi tadi aku ade le sikit miss understanding ngan sorang mamat....mamat ni bukan ada ilmu sangat pun,tapi yang best nyeeee...dia ni nyokong UMNO ...aku rasa macam nak bagi satu das tusukan maut kat lobang idung die.....

al kisahnye....sedap sembang-sembang,dia ter'merapu' sikit pasal PAS yang sekongkol dengan DAP.....aku bagi dia cannnn layan emosi dia...kira nak bagi 'topgear nanti baru aku masuk....

" Hang tau,PAS kalau join UMNO,memang selamat Malaysia ni,ni pi bantai bersekutu dengan DAP,hang tau dak DAP tu kominis..."dia cakap cam tu ngan aku.....hellemek.....tetiba aku punye darah naik sampai dalam mata ni yop!!!

..."kepala hotak lu,lu aaa kalau nak cakap,baik lu lapik tebal-tebal sikit,nanti tak pasal-pasal bini lu ngan gua menjanda....lu ingat UMNO tu nak jaga Malaysia ni ka????..."aku baru start nak bagi hanginkan dia je...nampak mamat ni senyap je....

Aku sambung lagi..."UMNO yang cakap berdegar-degar,sembang tinggi, cakap macam hero sangat,50 tahun memerintah,ISLAM ni ada kat mana sekarang ni???50 tahun memerintah,nak buat undang-undang ALLAH pun hampeh,haprak...50 tahun memerintah,apa mufti Malaysia ni berani buat,nak tegur bini Najib Pun tak berani oiii...!!!!ni punya mufti mana ada berkat ilmu....PAS belum boleh memerintah takpa la,masuk akal juge....ni UMNO...50 tahun yop!!!50 tahun!!!nabi nak sampaikan ISLAM pun 23 tahun je...kita ni dah dapat ISLAM,sombong dan lawan ALLAH macam hebat sangat,cheh!!!"..aku dah hangin terus blah je......bio dia merapu sorang-sorang.....

Puak UMNO zionis ni mana paham ISLAM,dah jadi bengap 50 tahun....hahahahah...ok!....korang jaga IMAN masing-masing...jangan lupa pergi cari ilmu lagi....jangan jadi bengap sombong macam UMNO!!!


Aku yang menulis Parit.Com

No comments: