tendang Parti UMNO sejauh mata memandang....

KORANG MEMANG BEST SEBAB FOLLOW PARIT.COM

06 June 2010

Tangisan bulan madu






KAMPUNG BANGGOL KATONG - Seorang suami, Mohd Razali Ibrahim, 57, dari Taman Katong Jaya, Kampung Banggol Katong buntu memikirkan sebab isterinya, Jamilah Mashud, 45, nekad menghilangkan diri sedangkan usia perkahwinan mereka baru sahaja mencecah 17 hari.






Menurut Mohd Rozali, tindakan isterinya meninggalkan rumah pada 24 Mei baru-baru ini tanpa sebarang pesanan dan terus menghilangkan diri ini amat mengecewakannya kerana berasa dipermainkan.






“Bayangkanlah, kami baru sahaja berkahwin pada 7 Mei lalu dan dalam tempoh berbulan madu ini, dia boleh melakukan tindakan sedemikian tanpa memberi sebab sedangkan sepanjang perkahwinan, kami tidak pernah bergaduh atau berselisih faham.






“Selepas hari kejadian, saya cuba menjejaki keluarganya di Kuantan, Pahang tetapi mendukacitakan, tiada seorang pun yang ditemui dan jari saya sudah sakit menekan nombor telefon dia, tetapi langsung tidak berjawab,” katanya kepada Sinar Harian ketika ditemui di kediamannya.


1 comment:

Anonymous said...

please delete this entry. The true story is not like this. Have to listen to both side. And as a person, this kinda entry would be humiliating to their children, friends and so on.
Sensitive please.....