tendang Parti UMNO sejauh mata memandang....

KORANG MEMANG BEST SEBAB FOLLOW PARIT.COM

31 May 2010

ISRAEL DAN UMNO=INILAH NATIJAH PERJUANGAN MEREKA

Hari ini aku tak terkejut langsung dengan serangan Israel,seperti biasa..mereka tidak segan silu meratah aktivis dan sukarelawan Gaza....banyak video-video yang dipaparkan dalam blog-blog sahabat semua...aku tak mampu nak tengok dan aku adalah manusia biasa....gagal berbuat apa-apa...selain melihat dan terus melihat....yang pasti,inilah janji Allah...kita memang ramai...tetapi macam buih di laut dan ada kemungkinan besar aktivis ini akan di hantar di Pelabuhan Haifa(untuk diseksa seperti biasa)doakan keselamatan mereka insya Allah ....malam ni berita sedih pastinya tak mampu nak lenakan mata aku...tapi...apa pula sumbangan aku dan sahabat semua nanti???...UMNO dan ISRAEL itu satu perjuangannya...perjuangan untuk hidup ..ataupun lebih sedap dipanggil  'perjuangan perut'......salam ikitbar dari aku...


klik sini untuk video dan maklumat terbaru Palestine....

No comments: