tendang Parti UMNO sejauh mata memandang....

KORANG MEMANG BEST SEBAB FOLLOW PARIT.COM

09 April 2010

CERITA LUCU UNTUK AKU...

Memperkenalkan cerita lucu dari bloggers,abang husseyn memang best!
                                                   
                                                           klik sini





artikel ni komen dr.siti mariah mahmud dalam blog lucu tu

Dr. Siti Mariah Mahmud said...


Salam. Kalau nak temberang pun berpada pada lah. Semenjak siri ceramah di anjurkan PAS Kawasan, inilah ceramah yang paling ramai dan sesak. Semasa aya sampai, saya terkejut dengan jumlah yang hadir. Saya berceramah dahulu dan terpaksa meninggalkan majlis awal sebab hendak pergi suatu mesyuarat yg penting. Elok saya habis ceramah, YB Dato' Seri Nizar pun sampai. Itu dalam pkl 9 mlm.

Ceramah diadakan dihadapan rumah Hj Mulyani berhadapan dengan padang sekolah. Orang kuat PAS jalan Kebeun.

Setakat ni saya tidak perlu mengatur ceramah sendiri. Semua dilakukan oleh PAS kawasan atau cawangan.Tolong bagi tahu siapa nama "tuan rumah" yang saya telefon hari-hari nak pujuk buat ceramah. Kalau berana sebut nama dia.

Perpaduan orang Jalan Kebun memang dihargai tetapi setakat ni mereka tak de la buat kerja bodoh.Kalau ada mat-mat motor menderu motor semasa PAS adakan ceramah, itulah adalah perkara biasa. Kerja penyokong UMNO yang tidak matang. Tiada insiden pun semasa YB Nizar tiba ke Jalan Kebun.

Sudahlah bercakap bohong. Buatlah kerja berfaedah sikit. Jari jemari kita akan menjadi saksi pada hari kiamat kelak. Saya doakan Allah SWT memberi petunjuk kpd saudara.

Ceramah akan datang di Kg Jawa. Datang awal sikit. Jangan dengar cerita orang ye



...kah..kah..kah...
                                                             editor by parit.com

No comments: