tendang Parti UMNO sejauh mata memandang....

Share it

KORANG MEMANG BEST SEBAB FOLLOW PARIT.COM

26 April 2011

Jika Begitu,mengapa ulama dipertahankan sehingga sekarang???

Terpanggil dengan macam2 pandangan dari semua sahabat,aku meraikannya....terpulang kepada diri anda menilai,adakah Ulama itu Ustaz?dokter?jurutera?mahupun buruh kasar....yang penting tiada lagi pewaris seumpama abang salehuddin ayub dan mahfuz...dua orang ni ditarbiah sedemikian rupa..dan cuba cari siapa ketua pemuda yg mempunyai tarbiah seperti mereka berdua???

Jika ada,aku tak risau langsung siapa yang nak jadi Pimpinan nanti,aku menilai apa yang aku dah nampak...bagaimana seorang setiausaha politik boleh memikirkan menjadi pimpinan...kita bekerja bukan untuk diberi jawatan atau berangan2 nk jadi pimpinan,cukup sekadar ada sedikit sumbangan kepda gerakan Islam,itu sudah memadai,biarlah golongan ustaz(lama-lama mereka ni juga akan terpilih menjadi ulama),dan pewaris para nabi ni yg memimpin kita....

Jika begitu,mengapa ulama dipertahankan sehingga sekarang?adakah sudah ada segelintir manusia mukmin merasakan banyak menyumbang maka aku layak jadi orang yg memimpin???ini adalah silap besar....berhati-hatilah apabila menghukum dan rasanya kita yang takde tarbiah umpama salehudin dan mahfuz ni,lupakan aje nk jadi pemimpin,biarkan ulama2 pelapis(TGNA pun sebelum jadi ulama,merupakan seorang ustaz juga,kalau kita perasan la)...

THX pada yg respon panjang lebar....

pandangan anda aku raikan seperti mendapar anak baru!...

PARIT.COM

1 comment: